onsdag, november 29, 2006

uppesittarkväll

nu har jag äntligen tagit tag i saken. bokat tid och på fredag blir det besök hos tobbe och saxen. nu är ju dock frågan vad man vill göra med håret??? klippa tillbaka luggen? klippa kort? klippa topparna? ja jag vet inte riktigt men jag vet att jag aldrig i livet skulle klippa mig kort, KORT.
tobbe får komma med ideér så får vi se hur det blir. en trevlig julrabatt skulle ju inte sitta helt fel. fast jag får ju alltid rabatt.

på något sätt ser jag ändå fram lite mot att inventera imorgon, ska bli skönt att bara vara på jobbet men inte behöva bry sig om några riktiga arbetsuppgifter. bara räkna räkna RÄKNA. och när jag kommer hem ska jag nog frosta av mitt frysfack och städa.
nu ska jag iväg och undervisa sen ikväll blir det med andra ord ingen uppesittarkväll för mig inte.

Inga kommentarer: