onsdag, mars 04, 2009

vill du se en stjärna?

igår var det filminspelning på sjukhuset. jag ojjade mig mycket över kameran. hantera det där åbäket helt själv. allt skulle ju kunna ha gått fel. men jag tror jag fick ner ett samtal på skiva iallafall. dessa inspelningar ska vi se på 1 april, hejja vilket skämt. jag är ganska nöjd med mitt samtal tror jag, hade ju kunnat gå värre.

har två dagar kvar på praktiken, ikväll och imorgon dag. ska behöva ha ångest dessutom enda fram till kl 15 imorgon. ska ha min bedömning och min lärare är tydligen väldigt elak och roar sig med att underkänna sina studenter lite hur som helst. även om handledaren som studenten går med tycker att studenten gör ett bra jobb. jag kommer grillas totalt förbereder jag mig på.

men när arbetsdagen är över imorgon väntar en rolig och fullspäckad helg i sthlm. ser jag fram emot.

Inga kommentarer: