måndag, mars 30, 2009

svettigt

har varit på gymmet, kroppspumpat. var på mitt första bodypumppass. det var hårt. jag använde dom lättaste vikterna och bara det var tungt ibland. men jag som inte stärkt mina muskler på evigheters evigheter stod glatt där med mina x kg och pustade. tjejen framför mig hade minst 35 kg på hennes stång. kände mig väldigt liten på något sätt.
sällskapade med nathalie på vägen hem. hennes buss skulle gå om en kvart när vi gick på drottninggatan. men jäklar vad sakta man går när man är utpumpad, och man märker det inte själv. helt plötsligt var det 5 minuter kvar till hennes buss skulle gå och i hade inte kommit långt.
jag som behöver stärka lite muskler, typ alla muskler, ska börja bodypumpa regelbundet nu. jag är pepp. dock vill jag inte veta av morgondagens träningsvärk, den tycker jag vi kan radera.

Inga kommentarer: