fredag, mars 20, 2009

tre kronor

bara sådär har jag suttit och youtubat tre kronor. fan jag saknar tre kronor. den serien gick i 10 säsonger och jag såg vartenda avsnitt. jag skulle vilja se igen. fast se det idag skulle väl inte vara som då. skulle det verkligen vara så himla bra? tror inte det. 3 kronor är för övrigt vad jag har kvar till csn kommer. underbart.

jag har grym träningsvärk i skinkorna. inte alls behagligt.

idag skulle vi få statistikåterkoppling men vår lärare dök aldrig upp.

har köpt chips för mina sista kronor så att jag har något att gotta mig med i helgen.

ikväll har jag mest pratat i telefon och tittat på tv. nu ska jag bädda nytt i sängen

3 kommentarer:

PunkPrincess sa...

tre kronor var världsklass!
finns inte många serier som slår det alltså

pusspuss

Jennie sa...

skulle mer än gärna vilja se den igen, varför finns inte dom gamla godingarna på box????

puss

Jennie sa...

såg just på tv att varuhuset "äntligen" kommer ut på dvd-box. det är ju helt fantastiskt. då kommer kanske tre kronor oxå så småning om.

tittade ju såklart på varuhuset oxå. men den boxen låter jag nog bli. hehe.

pussis