tisdag, mars 24, 2009

så kan det gå.

tänk att det är så små saker som kan betyda så jävla mycket. även att jag visste om att jag kuggade läkemedelstentan så kändes det lite hårt att få det på papper idag. ett U upptryckt i ansiktet. nästa gång kommer jag ju iallafall inte göra om samma misstag men gör man ett nytt då istället? absolut inte!

shopping idag efter skolan, köpte leggings och strumpor som jag verkligen behöver. skulle ju vara trevligt att kunna gå i kjol snart. köpte två sjal/scarfs av helt olika sort. två sommarklänninger blev det, men jag kanske lämnar tillbaka dom. känns fel att köpa sommakläder nu men samtidigt så finns dom kanske inte kvar sen. ja vi får se om jag behåller dom. sen köpte jag en jacka. jag behöver egentligen ingen jacka. jag har en svart skinnjacka. den håller dock på att förfalla av den dåliga kvalitén. men så hittade jag en idag, som var nedatt 1000 kr på grund av att butiken ska upphöra. den är i riktigt skinn, luktar gott, kommer ha en lång livslängd. jag köpte den.

hem och laga mat, var hungrig som ett djur. sen blev det en snabb sväng till netto. jag behövde godis.

Inga kommentarer: