lördag, mars 14, 2009

jaha, då var festivalandet över...skönt!

jag trodde faktiskt att operadivan skulle ta hem hela skiten sedan hon gått vidare till finalen i globen. med det menar jag inte att jag önskade att hon skulle vinna. jag hade nog hoppats på ugglas ändå, fast jag är inte helt säker om hon skulle göra sig i moskva. jävla skitprogram det där egentligen.
jag anette och lea har suttit hemma hos lea ikväll. ätit glass med kolasås hallon och strössel varvar med popcorn. haft en mysig kväll. varken pengar eller ork att festa. tenta som tynger och jävligt tomt i plånboken.

igår hade vi en lugn och mysig kväll hemma hos nathalie. åt tacos, satte aldrig på teven utan lyssnade på bakgrundsmusik. hade tända ljus och bara samtalade hela kvällen. johan bäddade ner mig anette och lea i deras dödssköna soffa. var nära att vi sov kvar, så skönt var det.

har fått för mig att jag ska storstäda imorgon. det borde jag ha gjort för längesedan men väntar på ett bra tillfälle. får se om jag kommer ihåg imorgon att jag ska göra det.

Inga kommentarer: