torsdag, mars 19, 2009

ont, det gör ont

fantastiskt väder idag. var i skolan kl 9, nathalie var sen men tog med sig kaffe när hon kom till skolan. vi har pluggat. vid lunch smet jag iväg för att möta min släkting som bjöd mig på lunch, vi gick till en japanes och käkade gott och tog igen förlorad tid. tror vi sågs sist i oktober eller så. sen tillbaka till skolan och tog jag med mig kaffe. mycket plugg och förvirring men jag tror vi har rett ut en del i denna syra-basbalans.

hemma en stund sen var vi på gymmet och körde ett dancepass. jag dog, jag är så jäääääävla otränad. höll på att flåsa ihjäl mig. nu har jag ont lite överallt. ska nog ligga en stund på spikmattan. så kanske man kan röra sig lite imorgon iallafall.

jag och nathalie har haft nästan en heldag för oss själva, med lite avbrott på eget håll. lea och anette har ju rest hem över helgen.

nu blir det shakti och lite thai chi på spotify.

Inga kommentarer: