lördag, mars 21, 2009

kanske bra tajming att bli sjuk en ensam helg som denna

om jag varit ute kvällen innan så vaknar jag ofta tidigt för att jag är så jävla bakis och inte kan sova därför. imorse vaknade jag av att jag hade sådan träningsvärk i hela kroppen. mest i fotsulorna men det spred sig genom hela kroppen. jag premiärgick i mina nya vårskor igår. oh yes. fast nu när jag gått en promenad idag igen i dom så känns det mycket bättre både i fötterna och i kroppen.

men jag har blivit förkyld idag. haft jätteont i huvudet och näsan rinner. så kanske hade jag lite ont i kroppen på grund att jag blivit sjuk med.

provade en ansiktsmask idag, som jag haft jag vet inte hur länge. det var någon gelemask som man sedan skulle dra av. låg på spikmattan under tiden masken skulle verka. det var så skönt så jag låg lite för länge. när jag sen tittade mig i spegeln såg jag ut som någon slags ödla. och funderade hur i hela...jag skulle få bort masken. men jag lyckades få tag i en flik att dra i sen gick det lätt. ska köpa fler sådana. först ska jag väl kolla upp om dom fortfarande säljs.

kollar massa lördagsteve ikväll. men inte robinson. ska titta på reprisen imorgon dock.

har ju vigt den här helgen till statistikplugg dessutom.

Inga kommentarer: