måndag, mars 09, 2009

så var man tillbaka i skolan igen

började dagen med läkemedelsberäkning. sen gick vi till pasterian och blev bjudna på gratis lunch. tjejerna hade träffat E ute i helgen och han hade lovat dom gratis lunch om dom kom förbi idag. jag fick också äta gratis. han är snäll.

en av överläkarna från min avdelning gav oss en föreläsning om obstruktiva och restriktiva lungsjukdomar idag. han var lite tråkig att lyssna på men jag tyckte det var intressant.

har gått lite sådär att plugga idag, har gått sådär att äta middag. blev bara te smörgås och yoghurt för att jag kände mig så lat. har kollat på gråtteve (spårlöst på tv4) och beställt massa kort för framkallning. varav en bild som jag gillar har jag gjort en förstoring av, den ska jag rama in. men det ska jag göra med några få andra bilder också. hoppas bara dom hittar hit. alltid lite riskabelt eftersom att min post går till grannen först.

legat lite på spikmattan ikväll men befarar att dom korta minutrarna bara har gjort mig pigg. får se om jag somnar sen. imorgon måste jag upp tidigt och plugga....nu är det igång. sex intensiva veckor i skolan väntar nu.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

hur går det med statistikboken?

puss

Jennie sa...

den ligger här så fint på mitt köksbord och väntar. har mattetenta på måndag så först den sen statistik :S

hur har du det i boden??

puss