fredag, mars 13, 2009

så var det fredag igen, tacofredag i åby.

jag sover så himla oroligt. jag har mina cp-drömmar som inte låter mig vara. och dom är så på riktigt med. igår vaknade jag till 30 min efter att jag lagt mig. eftersom klockan inte var så mycket bestämde jag mig för att sätta igång datorn för att ta itu med det jag drömmer om. men jag stängde av datorn så fort den var igång. det är skitiirriterande.

ska nog vara glad att jag sov ensam inatt med. drömde något om läskiga saker i min lägenhet (det här har inte med skolan att göra) som jag försökte skrämma bort genom att skrika. har säkert skrikit en del i sömnen. tur att man bor ensam.

hämtade ut alla kort jag lämnat in för framkallning idag och köpte ramar. gjorde ju bland annat en förstoring, så himla snygg är den. så nu har jag verkligen inga pengar kvar den här månaden. det sista tar nog slut ikväll. om en halvtimma ska jag möta tjejerna så ska vi åka hem till nathalie och johan. äta tacos och ha myskväll. jag är superhungrig redan. ska bli så himla gott.

sen är jag avundsjuk med. nicklas och vilja har en dag för sig själva så då fick dom för sig att dom skulle åka hem till mamma. jag vill också ha en hel dag med vilja. jag lockade med att dom skulle åka till norrköping istället men jag fick nobben.

jag behöver kylskåpsmagneter!!!

Inga kommentarer: