söndag, mars 22, 2009

så var helgen äntligen över.

jag har varit lite dålig på att plugga under helgen måste jag säga. men jag har iallafall gjort ett statistikkompendie till mig själv. blev ju sjuk igår. idag mår jag mycket bättre men fortfarande förkyld. jag har nog nyst tusen gånger och mer än så. har ju faktiskt nyst hela veckan men först igår blev jag tokförkyld.

kollade på LA ink idag och såg en så fruktansvärt fin tatuering. en tjej tatuerade magnoliablommor över skuldran. detta har bidragit till att jag har suttit och tittat igenom massa tatueringsbilder ikväll och så har jag utvecklat min egen tatuering jag ska göra. börjar luta åt att jag skippar det där med latin. har fått flera olika översättningar och jag tatuerar inte in något som jag inte vet är helt korrekt. skulle jag ha tatuerat in detta latin skulle det betyda att jag inte kan göra tatueringen förrän om två år. lång tid att vänta. men nu, nu kanske jag får möjlighet att göra detta efter sommaren. jag ska klara den här terminen innan jag sätter detta i verk och så behöver jag jobba ihop lite pengar.

men....armen eller ryggen??? nu tänker jag baksidan av överarm eller över skuldran (min lilla fjutt jag har idag täcker jag nog över i så fall). jag har ju ett ärr på ryggen med. vet inte hur sånt där funkar. ska kolla upp. nyfiken på vad detta kan kosta med. säkert massor.

nu är det här helgen över, skönt. det har varit riktigt tråkigt att vara i norrpan själv, inte ha några pengar att kunna hitta på något för. har varit ruggigt godissugen idag. men vad har jag hemma? kolasås, och det tycker jag inte ens om. inte att äta på sked iallafall.

se klart beck, sen sova.

Inga kommentarer: