onsdag, mars 18, 2009

glass och kaffe

en väldigt långsam dag inomhus idag medans solen sken ute. men efter en snabbis hemma efter skolan mötte jag upp lea vid skvaller. det var så härligt att se folk sitta med glass i ena handen och en takeawaykaffe i den andra, längs med husen i solen. jag och lea gick till fräcka för att (jag) fika och (lea) äta. sen var jag bärhjälp ner till stationen och leas tåg var försenat så jag väntade med henne. hon har åkt hem till halmstad och jag är avundsjuk. jag vill också åka hem men det har jag inte råd med. jag ska roa mig med statistikplugg i helgen. sol hoppas jag på med så jag kan vara ute, kanske ta en promenad eller bara sitta på innergården och njuta av solen.

hoppade yogan ikväll, tittar på sjukhusprogram på tv. imorgon ska jag dansa istället och jag hoppas jag får sällskap av nathalie.

Inga kommentarer: