söndag, mars 01, 2009

drog i krogkön

igår efter praktiken hämtade sandra och martin upp mig utanför södra entrén på us. sen åkte vi för att hyra film och köpa godis. sen hade vi en mysig hemma kväll men mycket prat. vi åt plankstek och tittade på let's dance. sen skulle vi kolla film men det var inga filmer i fodralen. åh vad irriterande. hur kunde vi missa att personalen missade att ge oss filmerna? vi pratade väl med varandra såklart. jag och sandra satt uppe och pratade ganska länge. jag sov på soffan och fick sällskap av melvin. imorse var jag inte världens piggaste men tog mig upp vid 10-tiden. idag har vi varit ute på utflykt. loppisutflykt. vi åkte till en secondhandaffär i linköping. sen åkte vi ut mot borensberg om det nu hette så. på vägen stannade vi vid brunnebys musteri. ville handla så himla mycket, och mycket passade fint att ge bort. köpte en svartvinbärsgelé och mörk choklad med valnötter i. väl i borensberg så hittade vi inte den secondhandbutiken vi var ute efter men vi har haft en jättemysig lördag.

ikväll förfestade jag lea och anette hemma hos anette, sen gick vi vidare hem till elin. där var det lite mer folk. vi skulle på palace innan 12 för att komma in gratis. och jag som inte har några pengar ville absolut gå in gratis. vi gick lite för sent och väl vid palace var kön lång. inte så konstigt kanske en löningslördag. så jag gick hem. betalar inte 100 kr för att gå in på palace. speciellt inte när jag inte har några 100 kr att spendera. behöver mina pengar till nästa helg. och det är inte mycket pengar som kommer kunna spenderas då heller. men hur som helst så hade det inte varit värt att betala in sig på palace. ska snart sova och det känns faktiskt ganska skönt.

hoppas på fint väder imorgon. så vi kan ta en härlig promenad, det var längesen.

Inga kommentarer: