söndag, mars 08, 2009

stockholmshelg

fredagkvällen var mycket trevlig. jag rene och jenny åt middag på debaser medis innan konserten. glasvegas var fantastiska men det var fullsatt och sjukt jäkla varmt så jag var tvungen att lämna bygget helt svimfärdig. men jag tog mig tillbaka och hann se några till låtar. sen stannade vi kvar på medis. blev dock utan efterfest. kvällen var bra på många sätt och konstiga vis. att jag inte gav någon direkt respons var mest av principskäl men att han efter så lång tid nu visade sig ha sådan jenniefeber fick mig att le en aning.

var en snabbis på stan på dagen på lördag för att fixa med lite papper och grejer sen åkte jag hem till den färskaste semlan jag någonsin ätit. jag som inte gillar semlor egentligen, den här var himla god. mormor och morfar kom över på lite namnsdagsfika. jag och mamma hade tydligen namnsdag igår.
sen hem till natta för att äte lite god middag med tjejerna innan vi skulle till årsta på jennys 25årsfest. det blev en ganska stillsam men mycket trevlig kväll. gult och grönt och blått och halvsvart.

imorse vaknade jag täppt. jag tror inte jag ska sova med en hårig katt bredvid huvudet för min egen skull när jag sover hos mamma. men svårt att låta bli. just nu är jag så himla förkyld.
vilja har varit här idag. hon är så go. nu är det ytterligare en månad tills jag får se henne igen. nackdelen med att bo så lång bort som jag gör just nu. dumt dumt dumt.

nu ska jag strax åka in till stan, svänga förbi helena och få låna en statistikbok så jag fixar tentan i april sen blir det swebus tillbaka till norrpan.

Inga kommentarer: