tisdag, mars 31, 2009

***

det kändes förresten väldigt bra i kroppen imorse när jag vaknade, fram tills att jag kom ut ur porten och hade lite bråttom till skolan. kändes som att någon slagit mig hårt över låren, som lårkakor, det vart korta steg. har haft en jäkla träningsvärk idag, blir väl värre imorgon.
jag och lea tog en promenad efter skolan, den vanliga rundan. lite halvjobbigt med mina stumma ben. funderar på om man kan ligga med låren på shakti???? gör väl svinont men värt ett försök.

kände idag att jag var tvungen att titta på mitt ankomstsamtal. måste vara förberedd på vad jag faktiskt ska visa upp imorgon för basgruppen och min handledare. men jag tror det kommer gå bra. kändes inte så jobbigt att titta på inspelningen. ska se till att jag får göra först så jag bara kan få knäcka skivan sen och lämna obehaget bakom mig. samtalskonst = check!

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

hahaha - vet hur det känns. trappor brukar vara riktigt jobbigt.

själv har mina lår suttit i sadeln 3 dagar i rad och en av dagarna två gånger. dom blev jätteglada idag när dom fick vila

pussis

Jennie sa...

trappor är en pina.

men shakti var ganska skönt, eller det gjorde ganska ont men man klarade av det.

puss