onsdag, december 27, 2006

väldigt duktigt gjort

tycker inte att bakfyllan varit direkt rättvis mot mig. varit bakis så gott som halva dagen idag med. verkligen illa. jag och pat har beklagat oss över hur hemskt vi mått hela morgonen så vi bestämde oss för att bara slappa och kolla film ikväll. och så vräkte vi i oss godis läsk och chips med.
fick en usb-kabel idag (lånar en som ändå bara ligger och skräpar hos bror) till mobilen nu när jag köpt mig ett minneskort för julklappspengarna jag fick av pappa. imorgon ska jag vakna till skönsång. har varit mycket att installera dock och tog ett bra tag innan jag begrep vad fan jag sysslade med.
att jag innan allt detta lyckades installera nytt anti-virysprogram tyckte jag var väldigt duktigt gjort av mig.
har äntligen fått betala min hyra nu också. inte för att jag fått någon hyresavi med posten den här gången. den här puts väck. men det gick ju att fixa genom min svebo-sida. vilken tur!!
oj, nu har det blivit torsdag. jag borde sova.

Inga kommentarer: