tisdag, december 05, 2006

sushi och skvaller

idag på jobbet när jag egentligen skulle stå själv för att anki gått hem och malin inte börjat ännu blev jag tvungen att stänga i 45 minuter för att det skulle bilas vid dörren. så jag kunde sitta i köket, slappa och läsa skvallertidningar. kate moss som är jäkligt snygg nu var fan ruggigt ful som barn.
annars var jobbet lagom kaotiskt innan jag fick gå hem. hem och ta en snabbdusch. kom bara brunt vatten först. äckligt. men vattnet har varit avstängt mellan kl 8-16 idag och berodde väl helt enkelt på det?!
sedan hem till helena för att ikväll testa sushi för första gången i mitt liv. har ju varit väldigt skeptisk och inte vågat tidigare. men med helena vågar man det mesta. det var gott dessutom. så det var ju himla bra. kommer garanterat bli sushi fler gånger. efter det drack vi lättvinsglögg som vi spetsade med rom och åt sockerkaka. pratade en jäkla massa skit också. så där trevligt som det alltid är.



Inga kommentarer: