lördag, december 02, 2006

julhandlat

först öl på carmen igår sen mr liver. det var trevligt. temat för kvällen var 1920-talets maffiamiljö så det spelades musik man inte hör så ofta i början av kvällen.
att höra min nya favoritlåt live var lite av en besvikelse. inte alls lika bra. jag får fortsätta lyssna på myspace och låtsas om som att jag aldrig sett eller hört dom live.
snygg-olof hade ihopväxta ögonbryn till min stora (andra) besvikelse och var inte alls lika het efter det.
käkade nattamat på mcdonalds me pat innan vi åkte hem.
skulle egentligen ut med natta, var tanken. men vi hördes aldrig av, dom försökte säkert ringa mig miljoner gånger dock men det är ju ingen mottagning på mr liver. däremot delades det ut kondomer eftersom att det var internationella aidsdagen.

kom upp i tid idag. julhandlat på stan hela dagen med rene. har köpt några julklappar nu faktiskt. och jag har fortfarande pengar kvar. fantastiskt. men jag har säkert lika många till att köpa också i och för sig.
vi satte oss på cozy på söder och tog en liten fika i väntan på mats. jag hade dock inga pengar på mig insåg jag så rene fick betala. sen skulle rene iväg på kalas hos hennes mor och far. så jag satt kvar med mats och sedan uträttade vi några ärenden på stan innan vi sa hej då och åkte hemåt.
robert fick lägenheten. galet!

nä nu ska jag ta mig hem till marie så får vi sen se vad som händer ikväll!!?

Inga kommentarer: