söndag, december 17, 2006

tredje advent


jävligt skönt att inte behöva sova kl 22 ikväll. kan sitta uppe lite längre för imorgon har jag sovmorgon och börjar jobba kl 07. skönt.
fast att jag inte var ute igår, ok jag satt uppe till mitt i natten, kände jag mig helt bakis imorse när jag vaknade. kroppen tar för givet att man ska vara bakis helt enkelt. haha. fick sms av kusin i morse att hon inte kunde ses idag för hon var tvungen att plugga. jag kom inte riktigt iväg när jag tänkt mig men kom in till stan och gick på stockholms stadsmuseum och såg utställningen om döden. helt ensammen. det var nästan lite jobbigt. sen hann jag inte med streets julmarknad utan drog till string och fikade med john och pat. men jag överlever nog att jag inte varit på street någonting i jul. kan ju gå på marknaden när som helst annars. slagit in alla mina julklappar nu. samlat ihop allt i kassar och har faktiskt fått iordning lite här i lägenheten. har hittat svarta spetsgardiner. jag ska nog köpa om dom finns kvar när jag fått lön. ska börja en liten ansiktslyftning på mitt hem tror jag. men just nu är det tomt på kontot.

Inga kommentarer: