söndag, december 03, 2006

första advent

idag är det första advent. jag har inget julpynt (i år heller), jag har ingen adventsljusstake och jag känner ingen julstämning alls. men det kommer väl??
skyller min bakfylla på sprioot idag. till viss del. men det har inte varit så farligt. önskade dock att jag hade en längre nätverkskabel imorse när jag bara ville ligga kvar i sängen.
igår efter att vi suttit hemma hos marie i några timmar så åkte vi in till debaser medis. det var faktist roligt. varit där 2 ggr nu och lyckats ha jäkligt roliga kvällar. det där stället kanske inte suger ändå??
en tjej kom och var lite väl kramig och berättade att jag och marie var ställets snyggaste tjejer. var ju trevligt men hon hade inte behövt vara så nära, haha. fast det var inte bara hon som talade om det för oss. faktiskt flera andra med. ibland är man het.
jag och sprioot fick stå i världens längsta garderobskö innan vi kunde ta oss därifrån och sällskapa hem.
jag som egentligen inte hade tänkt att gå ut igår...
varit en sväng i farsta centrum idag. hämtat linser, köpt julklappar och spanat till kommande julklappsköp.
jag borde verkligen städa.

Inga kommentarer: