fredag, december 22, 2006

lekte lite med syster

satt uppe och pratade med Z typ halva natten. imorse hade jag tvättstuga. gick upp lagom till att min tvättid började. orkade inte gå upp tidigare. rullade ner tvättkorgen, fin fint. inte fått min hyresavi idag heller. vart fan har den tagit vägen kan man undra??
skulle ju träffat kusin idag. tredje gången gillt för den här veckan men det blev inget. den här gången heller.
tog en sväng till centrum. fan vad folk. folk sprang omkring som i en jävla myrstack. mötte mamma sen åkte jag med henne och morfar därifrån.
har spenderat hela kvällen hos pappa. åt middag där och sedan fikade vi och så eftersom att jag och kusin (skulle göra ett andra försök för idag) avstyrde att ses på kvällen för att vi knappt skulle hinna så stannade jag en extra stund hos pappa och tittade på tv och gjorde inte så himla mycket egentligen. lekte lite med syster. hon har inte börjat krypa ännu men hon förflyttar sig på sitt eget sätt och man vet inte vart man har henne. undra när jag senast var hos pappa så där och bara umgicks en hel kväll? har det någonsin hänt kan man undra...

Inga kommentarer: