tisdag, december 12, 2006

julklapp


jag blir alltid lika glad när det kommer julklappar på posten. ända från florida. lite trist dock att paketets innehåll står på tulldeklarationen men sånt får man leva med. det är hur spännande som helst att öppna i alla fall.
efter att ha brottats med experts digicenter + haft tvättstugan hela morgonen åkte jag in till stan för att träffa mamma och ta en liten sväng i butiker. vi träffade göran och A, mamma skrämde nog livet ur A dock. hon tyckte dom var jättelika, bröderna B. sen efter stan åkte vi hem till viktor och lekte med honom. brorsan skulle jobba det sista med deras kök. jag själv hade i uppdrag att fixa någon bra bild på viktor till en julklapp. har varit vääääldigt skönt att vara ledig idag. men imorgon är det jobb igen. så snart måste jag sova. fast jag är ganska trött.

Inga kommentarer: