onsdag, december 20, 2006

shoppat loss

ja men jag har tagit fram lådan med vinterkläder nu. hittade ett par fina tumvantar som jag glömt bort att jag hade. men vinterjackan hänger fortfarande på hatthyllan. det där med att jag skulle klara mig på inga pengar alls fram till lön, det sket sig. idag när jag var hos optikern (ett jävla springande hos den där optikern) och sedan hängde runt i farsta centrum med mamma. tog jag en snabbis till banken för att låna banktelefonen. huxflux hade jag 1000 kr på kontot igen och nu har jag sådär 13 kr kvar. jag har köpt nya gardiner. 2 nya "prydnads"kuddar. hämtade ut mina 428 kort som jag framkallat och så var jag självklart på systemet så man har har det fixat. har fixat hjul på min tvättkorg, asbra. så nu kan jag rulla ner tvätten till tvättstugan när jag har så där fasligt mycket att tvätta.

förresten, jag skrattade gott till "little miss sunshine"


Inga kommentarer: