söndag, december 31, 2006

sista dagen på 2006

var helt förstörd igår morse när jag vaknade tidigt för att jobba. jätteförkyld och trött. men jobbet gick bra. vetskapen om att man bara jobbar lördagen och inte hela helgen gör ju allt mycket lättare. sov en stund när jag kom hem sen åkte jag till pat. vi delade på en flaska vin hos honom. marie satt och blev full ensam hemma hos henne och även jonna hemma hos sig själv. sen möttes vi upp. gick på ace. tack max!! men det var väldigt lite folk. och jonna var väldigt full. så vi ville inte riskera eventuell utkastning av flickan så jag och pat tog henne i varsin arm och vinglade därifrån. var knappt något folk ute alls, alla sparade väl sig till idag. och det kan man väl förstå. det är ju ikväll det smäller. vi gick iallafall till max för att käka mat innan vi åkte hemåt. inatt har jag av någon anledning drömt om jonna och krokodiler. konstigt.
tog mig en rejäl sovmorgon idag. men så är jag ju så himla förkyld också. tog mig upp runt halv 2 tror jag.
ikväll går nyårsmiddagen av stapeln hemma hos fredrik i flemmingsberg. sen får vi se vart kvällen lider. om det blir så att natten avslutas på festen i fridhemsplan eller om det blir något helt annat??
något nyårslöfte?? ja, 4 kg minst.

Inga kommentarer: