onsdag, december 13, 2006

inte ens på tv.



lucia idag men jag har inte sett en ända, inte ens på tv.

har skickat iväg 428 bilder på framkallning idag, för att vara exakt. hade väl tänkt mig något färre man jag struntade i att räkna. ja det vart lite många men det blir säkert bra. så nu måste jag styra upp det här med fotoalbum. köpa nya helt enkelt.

varit hemma hos mamma och brorsorna på lite kalas. fredrik fyller år imorgon. 17 år. men vi firade lite idag bara för att jag skulle kunna vara med. det var trevligt. men fy jag har kännt ett skakigt panikbehov av sött (av något slag) både igår och idag. hoppas det ger med sig.

jag saknar dansen, monicas klasser. hoppas jag kan ta någon bra kurs i vår.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumsan!
Snacka om att du kommer ha mycket pyssel med alla dom där bilderna - men kul :)

sötsug... jag förstår precis vad du menar - det är skitjobbigt! Passa på och käka lussekatter :)