söndag, december 17, 2006

filmkväll i solberga

har kollat film hos pat ikväll. köpte med mig käk dit eftersom jag inte ätit på hela dagen nästan. några mariekex till frukost bara.
jag pat och john låg nerbäddade i varsin soffa/säng och kollade på "bad santa". john och pat skrattade gott åt filmen. jag skrattade nog mest åt dom tror jag. fast det var en skön bakisrulle så här i juletid. sen så mös vi alla tre i en och samma soffa eftersom vi såg resterande filmer på datorn. vi såg nån ny (?) film med sean penn och jude law. vet inte vad den hette. eller vi såg, jag satt i mitten och sov. kollade inte klart hela utan började se "borat" istället. alltså..."nakenscenerna" i den filmen. när borat och hans ja jag vet inte vem han var, brottades nakna...fy fan vad äckligt. ha sitt egna ansikte i en annan TJOCK mans håriga röv. var nästan tvungen att gömma mig under filten eller titta på pat istället.
varit en väldigt seg dag, men rätt så skön. dock varit väldigt bakis. inte vart det så jäkla hårt igår, eller var det just det det blev?? i don't know.
blev inget med helena idag. det blev hårt för henne också igår. men vi ska ta igen det nån annan dag snart. ska ha mysigt med kusin imorgon istället. gå på julmarknad och museum och käka eller fika någonstans. blir nog toppen.

2 kommentarer:

Kalifen på Öfvre sa...

Ass� Borat-filmen �r genial. Det m�ste jag h�vda. Skrattade s� jag gr�t n�r han han och producenten eller vem det nu var brottades. Titta med �ppna �gon n�sta g�ng och njut!

Jennie sa...

men jag tittade faktiskt men jag ville egentligen inte se. helst. fy. jo jag skrattade rätt bra jag me. hahaha. det var en bra bakisrulle.
hoppas du haft det bra i spanien!!!