fredag, december 29, 2006

hon ba- ahaaaa!!!

mina ögon svider mitt ansikte hettar. jag är trött och förkyld. undra vad mina kompisar gör?? om den där ölen på carmen resulterade i utgång och festlighet?
näsan har runnit lite hela dagen. det vankas förkylning här tror jag. jobbet var lugnt. hos optikern gick det strålande. nu har jag fått endagslinser som jag hoppas ska funka på mina förbannade ögon. idag gjorde thaimaten från t.i.t mig besviken, alldeles för lite kyckling i. sov en stund och gjorde mig i ordning. har varit hos min farbror stefan i norsborg på 4o årskalas ikväll. mycket trevligt. träffat hela släkten. farmor och kjelle, farbröder med fruar och kusiner. och kusiners flickvänner, varav en väntar barn. jag bar omkring på alice när dom kom till kalaset och hon frågade direkt hur gammal hon var i tron om att det var mitt barn. -nej det är min lillasyster men hon är snart 8 månader fick jag säga då och hon ba- ahaaaa!!!
kanske sova? imorgon ska jag jobba, andra lördagen i rad (nästa lördag blir tredje) och jag vill inte vara sjuk imorgon.

Inga kommentarer: