lördag, december 16, 2006

full och trött

jag är trött jag är full och jag har så jävla ont i magen. inte alltid bra att hålla sig hela vägen hem. idag (fredag) fyllde rene år. stort grattis. åkte till henne och hade fest ikväll. firade martin lite också eftersom hans present han skulle fått i oktober aldrig riktigt kom till skott. sen drog vi till mr.liver allihopa. tanken sen länge var väl att kvällen skulle bli av på debaser men vi följde vår julekonomi och valde det billigare alternativet. hade himla trevligt. men det stänger ju så tidigt. jag drog hem till erik en sväng efter. men åkte vidare hem sen eftersom han ska upp tidigt imorgon och jag måste bara få ta vara på min sovmorgon.
nu sitter jag här mitt i natten, skriver i min blogg, pratar med pat på msn och lyssnar på the original sellouts. jag måste sova. jag och helena har pratat om julmarknad imorgon.
godnatt och sov gott alla där ute. för det ska jag.

Inga kommentarer: