torsdag, januari 08, 2009

vilket härligt avslut på terminen.

skulle lägga mig i tid igår, jag är inte van att klockan ringer 6.30. stängde av datorn och la mig. sen ringde rene och så var klockan plötsligt 01.30. så imorse var det inte så roligt att vakna, supertrött. och på föreläsningen inför intergrationsseminariet så bröt en jävla förkylning ut. tack för den. föreläsningen kändes väl lite meningslös men diskussionen efteråt var riktigt givande. vi var i intergrerade grupper, sjuksköterskor och arbetsterapeuter.

hämtade ut min tenta idag, den jag skrev 1 dec. och det var med stor nyfikenhet eftersom jag tyckte tentan inte gick så bra men jag klarade ju den. jag fick väldigt bra kommentarer med mig och min tenta hade ett djupt sammanhang som dom flesta andra saknade. detta stärkte självförtroendet rejält nu när en jobbig termin är på ingång. hemma läste jag sedan igenom min tenta. riktigt bra hade jag skrivit. så nöjd och glad.

sov två timmar när jag kom hem sen fikade jag lea och anette på fräcka vid skvaller. tre timmar skola imorgon sen är det lov igen. imorgon har även min förkylning försvunnit har jag bestämt. så det är nog bäst jag går och lägger mig nu så jag återhämtar mig.

Inga kommentarer: