söndag, januari 18, 2009

jag ska kämpa som fan

jag lider verkligen med mina klasskompisar, eller ska jag säga föredetta? någon enstaka känner jag och några andra känner jag inte alls. men det känns tråkigt hur som helst. statusen på facebook berättar en hel del. som till exempel att alla har fått avslag på sina dispansansökningar. det är flera i min klass som inte får komma till termin 3 imorgon för att dom inte klarat just den där tentan. jag skulle nog bli helt knäckt om jag tvingades, mot min vilja, att ta uppehåll för att jag inte klarat spärrtentan. hoppas verkligen att jag inte hamnar i den situationen själv.
jag vet att det inte kommer bli lätt i vår. men fasiken vad jag ska kämpa.

nu ska jag strax åka...pluggland nästa.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Du kommer klara det Jennie! Jag ska hejja på dig ända fram till sommaren. Kram kram

PunkPrincess sa...

jag meeeeeeeeeeeee

klart du klarar dig men jobbigt att se sina klassisar inte klara det :(

pusspuss