måndag, januari 26, 2009

den som väntar på något gott...

jag känner den där känslan av iver, när man kommit på något och vill göra det med detsamma. suck.

jag har länge velat tatuera mig igen men fastnar när det kommer till vad, har ju haft ideér men dom har alltid förändrats och så länge jag håller på så så blir det inget. nu har jag kommit på. den första tanken till idé kom jag på under en tråkig statistikföreläsning och den kanske kompletta idén kom jag på idag eller var det igår. har bara en liten del att besluta, hindi eller latin?
jag vill göra nu. men det går inte. den måste göras rätt i tiden. alltså om två år. förhoppningsvis är tiden rätt om två år.
men jag kan ju alltid gå och höra redan nu vad spektaklet kommer kosta så kan jag ju börja spara.

jag är hungrig, åt en underbar fräckasallad till lunch och var inte så hungrig vid middagstid. så det blev bara en avocadosmörgås och te, måste nog hitta på något.

ingen bebis ännu :(

Inga kommentarer: