onsdag, januari 14, 2009

vilken värdelös dag.

vilken jävla skitdag. jag har inte gjort något alls idag. legat i soffan med datorn i knät precis hela dagen. slösurfat och lyssnat på musik. det positiva idag är dock att jag gick upp tidigare än igår. en hel timme. och sen har jag letat gamla godingar på spotify. en låt som jag hade på kassett när jag var liten och jag såg videon mycket på mtv, men har aldrig någonsin lyckats hitta den låten igen. men idag....spotify är underbart. mamma har också fått spotify nu. hon sitter i köket och jag i vardagsrummet och så spelas det.

hade hoppats på att träffa A idag, men man får akta sig för att hoppas för mycket.

nu ska jag se hopkins, den nya sjukhusserien på femman. på riktigt fast i usa.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

haha - spotify familjen liksom!

jasså ingen A? jag tycker ni ska ses

pusspuss

Jennie sa...

haha ja gud, du skulle se oss :D

ja jag tycker med att vi ska ses men han har inte tid med mig den här veckan o i helgen ska han jobba i göteborg. hade tänkt skita i allt men jag vet inte. ska avvakta.

pusspuss