fredag, januari 30, 2009

ser inte fram emot någon läkemedelsberäkning

jag unnade mig en sovmorgon till kl 8.30 idag. tyckte jag var värd det. sov dåligt inatt med.
räknade lite läkemedelsberäkning imorse och måste väl medge att det inte gick så där jättebra. hemskt svårt. det gick lättare att åka till stan på en lunchdejt med A. käkade på en italiensk lunchresturang på drottninggatan. sen skulle jag hem och plugga. trodde jag. jag hade inga nycklar och mamma hade åkt till farsta centrum. så jag fick åka dit i tron om att bara mötas upp och sen åka hemåt. men det blev långfika och shopping. inte för mig dock.

har pluggat hela kvällen. blev sittandes mellan 17 och 21. nu kollar jag på let's dance, när morgan alling får högsta möjliga poäng av juryn. eller just nu är det ju mellanakt. rätt skönt att vara hemma ikväll och inte göra något alls.

Inga kommentarer: