lördag, januari 03, 2009

spara eller slösa?

igår vankades det tjejmys hos helena. hon kokade ihop en väldigt smaskig räksoppa som passade perfekt eftersom jag var stelfrusen när jag gjorde entré. en drack vi rött och tittade på film. hade väldigt mysigt. max kom hem några timmar senare och högg in på vinet. timmarna gick fort så till slut vart jag tvungen att röra mig hemåt. hoppas vi ses snart igen!!!

idag har vi varit ute i vårby gård och hälsat på hos kusinerna. vet inte hur många år sedan det var som vi var där, hela familjen??? jag var ju där senast i somras iallafall. jättetrevligt men tvivlade på att jag skulle komma hem levande.

skulle äntligen ha fått träffa natta ikväll, har ju inte hunnit se henne på hela mitt lov. men hon är sjuk hela tiden och snart åker hon ju till thailand på långsemester så hon är väl stressad och lyckas inte bli frisk. jag får helt enkelt acceptera att jag inte kommer få träffa henne förrän till nästa helg. och sen sticker hon. hade det inte varit för skolan hade jag också varit i thailand på långsemester med henne och co.

så vad hittar jag nu på ikväll??? plånboken säger stanna hemma, hälsa på mormor och morfar. men skulle ju vara kul att göra någonting nu när jullovet snart ändå är slut.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

klart vi ska ses snart igen. jag ska dessutom försöka ta mig till dig i norrköping så vi kan ha tjejhelg!

tack för igår - hur mysigt som helst!

pusspuss

Jennie sa...

ja det tycker jag du gör helt rätt i. det är bara att komma o hälsa på om det finns någon bra helg som passar.

tack själv!

puss