söndag, januari 04, 2009

iskall söndag

har fixat med datorn hela dagen, när jag varit hemma. har mått lite risigt idag. kännts som att jag ska bli sjuk men tror jag har mått bättre nu framåt kvällen. var men mamma mormor och morfar till ica maxi en sväng på eftermiddagen, hade ett enormt godissug.
datorn funkar bra, lite ovant nu när den är betydligt mindre än vad jag är van vid. slår på fel tangenter ibland. men det är väl en vanesak. däremot är det jävligt kasst ljud på datorn.

har bestämt mig för att jag ska se wall-e, alldeles för många som pratat om den under helgen så jag måste nu känner jag. får se när det blir bara.

imorgon bär det av till norrpan igen. men bara för några dagar. tillbaka till stockholm på fredag igen då det vankas riktigt lov. inte bara lektionsfritt. nu har jag ju inte träffat A på väldigt länge, troligtivs hinns det inte med imorgon. men han va söt och föreslog att han kunde kommat till norrpan till helgen. men han hade glömt att jag är i stockholm. men det var kul att han ens tänkte den tanken.
jag skulle plugga idag men det har jag glömt. får kanske kolla lite i artiklarna på bussen imorgon.

Inga kommentarer: