onsdag, januari 07, 2009

bye bye ses i juni???

artikelseminariet idag var såååå meningslöst och såååå tråkigt. det vi gjorde igår när vi träffades i gruppen togs inte ens upp idag. och det vi pratade om idag var inget vi hade förberett oss på. sen att vi bara var en grupp var såååå tråkigt för vi hade ju inga att diskutera med. vad tänkte dom med när dom gjorde schemat???

fältstudiebasgruppen sen var dock lite roligare. vi redovisade våra fältstudiedagar och diskuterade lite kring det. sen i slutet pratade vi om termin 3.
jag som hade tankar om att jobba extra i vår kan fetingglömma det. när jag lämna stockholm 18 januari, nästa vecka, blir det nog ett hej och good bye, vi ses i juni. för min vårtermin kommer vara såååååååå tuff. jag har fått ångest nu. hur ska detta gå? kommer få plugga dag och natt i 20 veckor. men denna termin är utbildningens tuffaste så kanske kan man andas ut i sommar sen??
förhoppningsvis kommer jag inte kunna bränna några pengar på 20 veckor eftersom jag kommer sitta hemma eller skolan och plugga för jämnan.

ska bli intressant och komma till kursstarten den 19 januari. ska bli så roligt att få tillbaka lisa nu i t3. hon är saknad. både lisa och louise är i t3, känns tryggt.

Inga kommentarer: