lördag, januari 24, 2009

pluggat smärta hela dagen med huvudvärk. ska det va så ska det va.

idag är det planerat att jag ska bli faster. men nej, bebisen har inte kommit ännu.

har suttit hela dagen med plugg, blir hela dagen imorgon med. vi har så himla mycket till tisdag. igår blev det inget plugg alls, fast att det var det som var tanken. flera timmar hade vi planerat dessutom, men det blev massa annat istället. har dock samlat på mig nya erfarenheter som är väl värda till min praktik om tre veckor.
vi fick våra praktikplatser igår, jag ska vara på universitetssjukhuset i linköping. känns jäkligt bra.

ikväll kommer ett gäng tjejer från klassen till mig, och typ alla från klassen ska ut ikväll. blir nog en trevlig kväll på palace men just nu är jag inte det minsta sugen på att ens festa. skulle vilja sova

Inga kommentarer: