onsdag, september 10, 2008

sussan lull....zzzzz

igår var jag så himla duktig och pluggade hela dagen. kl 19.30 tittade jag på sjukhuset men efter det läste jag artikel. kan sammanfatta dagen med total trötthet. ändå kunde jag inte sova.

imorse var jag så trött att jag låg kvar i sängen så länge jag kunde. jag struntade i att gå upp och duscha, jag struntade i att gå upp och plugga. vill nästan strunta i att öppna ögonen och gå upp över huvud taget.
först hade vi basgrupp och den funkade bra, amanda ger en dock prestationsångest inför artikelredovisningarna. sen hade vi lite träning i deskriptiv statistik. satt och gjorde ingenting i skolan ett tag med tjejerna, sen dock gick vi och tränade injektioner på våra stackars dockor.

ska försöka hålla mig vaken ett tag till, supertrött. har lite att plugga och om jag inte kommer för mig att plugga idag så har jag kommande plugg som måste planeras så någonting blir det hur som helst.

imorgon har jag tvättid kl 7.00, endast för att jag ska upp och plugga tidigt. jag kommer garanterat inte vara i tvättstugan då...

Inga kommentarer: