torsdag, september 11, 2008

icke då.

nej, jag gick inte upp och tvättade idag kl 7.00. klockan ringde dock då men jag snoozade och lyssnade på morgonpasset på p3 till kl 9.00. då tog jag mig äntligen i kragen och gick upp. ingen hade snott min tvättid heller så jag slängde i två maskiner. hade premiär i nya tvättstugan och har minsann fått lära mig av mina misstag.
började plugga ordentligt kl 12.00 och skulle nästan vilja påstå att jag har varit duktig idag.

just avnjutit en god middag och slänger ett öga på mina högar av böcker. plugga lite till eller ut och ta lite luft? en promenad skulle ju verkligen sitta fint. samtidigt skulle det ju vara skönt att få lite mer plugg överstökat. ska ju spendera hela helgen i småland så jag kan ta hur mycket luft jag vill där. vare sig jag vill eller inte.

Inga kommentarer: