fredag, september 26, 2008

mysfredag

alla var sjukt trötta imorse och första föreläsningen handlade om sömn. man borde ha tagit sovmorgon. sen hade vi dock två farmakologiföreläsningar med bästa föreläsaren. även om hon pratar grötig skånska och skriver så man knappt ser vad det står på tavlan så får hon en att lyssna ivrigt och hon är jävligt skämtsam. henne gillar jag och blev genast glad när jag kände igen henne från förra terminen i linköping.
jag och lea fikade på fräcka vid skvallertorget efter skolan. sen gick vi på stan. jag var så himla shoppingsugen.var nog inne i alla affärer men kom enbart hem med färg till skrivaren.
gjorde ett storkok med köttfärssås, pulat lite med träningsuppgifter till färdighetsträningarna. men annars så har den här kvällen bara varit lugn hemma. löningshelg men jag trivs ganska bra hemma ikväll. så himla trött. i helgen måste jag plugga massor och utgång uteblir nog imorgon också. jag och lea ska iallafall gå på bio. sen får jag se. vet inte om det är värt att vara bakis på söndag när jag har massor av plugg????

marie har födelsedagsfest ikväll...och här sitter jag.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

du är så duktig jennie. känner inte många med så stark karaktär som dig :)

hoppas du mår bra raring
synd att jag missade dig när du var i sthlm sist men vi tar igen det nästa gång!

pusspuss