tisdag, september 30, 2008

födelsedagskalasinbjudningarna haglar...

och jag blir tvingad till att tacka nej. helgen som var hade marie födelsedagsfest, jag uteblev. nu på fredag har martin fest och inte vilken fest som helst. utan födelsedagsfest i min lägenhet i farsta och alla mina kompisar kommer vara där utom jag. känns hur surt som helst. men vad gör man. jag ska stanna i norrköping i helgen. idag blev jag bjuden på elliots ettårskalas. men tyvärr är det samma helg som jag själv fyller år så då åker jag hem till sthlm. sen kan jag ju förövrigt inte fira alla andra heller som fyller år i oktober, typ bror och morfar. men nu är det ju som det är och som fattig student så skiter man ju inte pengar.

idag lurade john ut mig på en kaffe på fräcka fröken istället för att sitta hemma och plugga. det var skönt att göra något annat. sen skyndade jag hem för att laga mat och nu mår jag jätteilla.

ikväll är det so you think you can dance. åh jag kommer säkert gråta ikväll igen för att dom är så underbara. men just nu är det idol och jag hejjar på lars och johan.

Inga kommentarer: