tisdag, september 23, 2008

näsdukar hitåt

comfort har åkt ut och det är bara underbart kvar. sitter här och fasiken gråter för att dom dansar så himla vackert i so you think you can dance ikväll. huga. jättekul att man sitter här med sin onda kropp också, ångest ångest ÅNGEST.

varit en lång dag i skolan idag men jag har lärt mig mycket. om feber bland annat. som till exempel att om man äter alvedon när man har feber så är man sjuk betydligt längre än om man inte äter febernedsättande.
imorgon ska vi sätta kateter. intressant.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Oj, det visste jag inte. Är det samma sak med huvudvärk??

Jennie sa...

det har jag ingen aning om så jag säger pass på den frågan.

man ska aldrig äta febernedsättande för att sänka kroppstemperaturen, men självklart så ska man äta ex alvedon om man är i behov av att lindra smärta som febern kan orsaka.