söndag, september 21, 2008

åh det verkar som att min blogg har frisknat till nu.

själv har jag nog uteslutit hjärnhinneinflammation, men möjligen bihålsinflammation men högst troligt en låsning i nacken. jag har så ont i huvet. kan inte göra några som helst nivåskillnader med huvudet för det gör ont ont ont. en ipren och två alvedon har inte hjälpt ett smack.
tänk om jag hade gått till min kiropraktor i fredags bara för att jag var i sthlm. har ju faktiskt kännt att det är dax men ändå tänkte jag att jag skulle vänta. åh det är så lätt att vara efterklok. idag kommer jag nog inte orka plugga. men jag kan inte fortsätta ha ont i huvudet för det går inte ihop med skolan. men ett förstagångenbesök hos ny kiropraktor i norrpan kommer bli sviiiindyrt. jaja. i får se vad som händer.

middagen hos marie i fredags var hur mysig som helst. igår käkade vi lite kräftor och drack oss fulla hos natta. jag skulle ju in till stan och se places to go på kulturhuset men tyvärr hanns det inte med. hoppas dom spelar snart igen så det passar mig.

ska nog sätta mig och läsa lite trots allt. får dåligt samvete annars. bara lite läsa.

Inga kommentarer: