måndag, september 15, 2008

huvudvärk vill man inte vakna med

imorse vaknade jag med huvudvärk. så hela den här dagen har varit lite seg. haft introduktion i både läkemedelsberäkning och kapillär och venprovtagning. vilket dock har varit spännande. inte lika spännande att här hemma känna tvånget att plugga nervsystemet. men men.
har suttit med plugget tills sjukhuset började. tror att det har blivit min grej. dom dagar jag verkligen pluggar så sitter jag till sjukhuset börjar kl 19.30, sen får jag oftast sitta framför teven.

i helgen var jag ju som sagt i skogen. i lilla rumskulla i småland. vi hade släktträff och kräftskiva. fick verkligen möjligheten att inte ens behöva tänka på skolan. fast självklart fick man ju berätta lite för alla nyfikna.
hade självklart med mig för lite varma kläder men mina fodrade gummistövlar med klack kom väl till pass. annars hade jag nog varit svinkall.

imorgon ska vi ta provtagningar i skolan. ska bli roligt. jag hoppas jag får sticka i någon av mina basgruppskompisar. och självklart är mina armar till förfogande. ge och ta.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

du har säkert vid det här laget fått några aj aj onda stick i armen, fan va bra att öva på att bli stucken...

puss på dig!

Jennie sa...

tyvärr är jag ju inte helt sönderstucken. eller det kanske bara är jävligt skönt.

:D