torsdag, september 04, 2008

ännu än sjuk dag.

caroline skulle komma över till mig och hälsa på under hennes lunch. men jag var tvungen att ställa in allt eftersom att jag är sjuk. supertråkigt att vara sjuk. har dock idag tagit mig igenom hela nervsystemet. fast efter att ha läst i en halvtimme var jag tvungen att sova. tvingade mig ut på en liten promenad för att gå till gamla lägenheten för att kolla ev post. väntade ju faktist post från adressändring. men inget. fick ringa och skälla lite på dom. förstår faktiskt inte varför dom är så jävla tröga. att jag själv är trög beror ju på att jag är sjuk. gick ner till stationen nu ikväll för att hämta mina biljetter till helgen. men gick till fel port när jag skulle hem. fick lite lätt panik när jag inte kom in i porten faktiskt.

kollar idol 2008, alla dessa roliga människor som ställer upp alltså.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

stackars jennie... du får krya på dig raring

hoppas du får en fin helg i storstaden som inte är densamma utan dig

puss & kram