söndag, september 07, 2008

söndag

jag är fortfarande sjuk, idag känner jag mig rossligare än vanligt i hals och näsa. även om jag är piggare än jag varit. dock lite bakis.

fredagkvällen blev lugn hemma hos rene. dock inte natten. kunde inte riktigt sova i hennes sidensängkläder och sen framåt mycket tidig morgon fick vi sällskap av jonna. sova tre i en säng, även om den är stor, har aldrig varit min grej.

lugn lördag hemma hos mamma, sen till pat för att förfesta. ju fullare jag blev ju roligare var det att sjunga singstar, singstar är inte riktigt min grej. tycker inte om att sjunga...iallafall inte när folk hör på. men jävlar vad det blev sjunga av för mig igår, till slut. sen debaser slussen. en lite livad kväll, helt som det ska vara.
lillebror fick dock åka ambulans in till akuten och spendera natten där. så natten var lite orolig.

jag har inte sovit så bra den här helgen helt enkelt. kanske därför jag fortfarande är så jäkla förkyld. känns som jag aldrig ska bli frisk.

idag har jag en hel del att plugga. sinnesorgan och nervsystemet och helst massa annat också men det känns ju som att det inte kommer bli så mycket med det. men ska nog sätta igång att läsa sinnesorganen nu. det är ett extremt måste. tyvärr...

Inga kommentarer: