lördag, september 27, 2008

lördag

idag sov jag länge. eller egentligen vaknade jag av mig själv kl 8.30 men det var ju på tok för tidigt. kl 11 var jag tvungen att ha snoozat färdigt. min dygnsrytm kommer leda till en för tidig död.
har fixat lite viktiga saker idag annars bara skrivit på min hygienrapport. har väl inte varit jätteeffektiv idag men iallafall lite duktig.
jag och lea har varit på bio ikväll och sett "patrik 1,5", åh vilken underbar film. så fin, så sorglig, så rolig. efter bion gick vi till fräcka fröken vid skvallertorget och tog en öl. det är någon slags kulturnatt i norrköping ikväll. allt har öppet extra länge och alla är ute. liv och rörelse i hela stan. och det var mysigt att få en sista kväll på uteservering. vi satt invirade i filtar och bara mös. en lugn men väldigt mysig lördagkväll.

godnatt

1 kommentar:

Sandra sa...

Ja, visst är den filmen underbar. Tyckte så mkt om den.