onsdag, september 03, 2008

slocknade...

direkt efter skolan. var tvungen att sova. har gått alldeles för länge utan nässpray så att gå till apoteket när jag slutade var ljuvligt. jävligt hårt att ta sig upp imorse, efter en natt halvt sittande och inte många sovtimmar.

men en trevlig nyhet när jag kom hem. min förbannade jävla faktura från stockholms bostadskö kom bort i somras tydligen. och det har tagit mig tre försök att få en kopia skickad till mig. jag som bara av en slump besökte sidan och blev påmind om att ingen räkning kommit. man blir ju frustrerad eftersom man inte vill förlora sin plats på grund av slarv från postens sida. men idag är den betald och jag kan andas ut. adressändring kukar sig fortfarande. sedan en vecka skulle jag få post till nya lägenheten. men dom vägrar ju vilja ge mig rätt tjänst.

måste fundera ut nåt bra att äta till middag, vet inte ens om jag är sugen på middag. men måste ju verkligen äta. hade ju tänkt bli frisk. sen skulle jag vilja sova igen men måste börja kolla nervsystemet.

Inga kommentarer: