tisdag, juli 01, 2008

varför?

cyklade till jobbet. det var hemskt. flåset satte igång direkt och jag fick se sanningen i vitögat direkt. bara för att jag varit vältränad i hela mitt liv så kan jag omöjligt gå och tro att jag fortfarande skulle vara det när jag inte tränat på samma sätt som alltid sedan maj 2005. jag orkade inte cykla till jobbet. det var fruktansvärt jobbigt och jag har haft ont i ryggen hela dagen efter det. och inte nog med det. jag var tvungen att sätta mig på cykelfan för att cykla hem också. okej, det är lite mer nerför på hemvägen men asså det är ju tungt och trampa även på plan mark. har ju inga växlar så min cykel är alltid trög.
jag måste börja träna nu genast. blir ju cykling framöver och det gör nog gott. fy fan.

majoriteten av mina kvällskunder var antingen väldigt fulla eller höga. har det varit något speciellt ikväll??? men värst av allt var när en mamma kom in med sin väninna och var bra jäkla dragna. dom ville låna min toalett och blev arga när dom inte fick. sen dök det upp en liten son på kanske 5-6 år. denna jävla fyllekajja med kompis hade med sig sin son. kan man fan inte välja sina tillfällen att dricka några glas vin för mycket när man är barnfri??? stackars pojke.

så ledsen för helenas skull. jag kan inte ens föreställa mig hur det är att få missfall. den lyckan att vara gravid och bära på ett efterlängtat barn och så bara...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ja hu, kommer va så rädd för att få missfall om jag nån gång blir gravid. Känner knappt nån som inte fått det.

Jennie sa...

gör du? jag känner inte en enda, ingen som berättat om det iaf. ja förutom min barndomskompis nu då. så tråkigt.