söndag, juli 13, 2008

inte så farligt bakis

och det är tur det. ska betala för att bli illamående men förhoppningsvis inte kräkas. jag ska ha åkband på gröna lund. när hade man det senast???? men det blir roligt hoppas jag. när jag var liten kunde jag åka allt flera gånger i rad utan att bli åksjuk. nu för tiden räcker det ju egentligen med att bara titta på så vrider det sig lite i magen. men jag gillar sånt där. ska bli jättekul.

igår åkte jag in till stan, mötte upp rene och jenny. hann med några affärer men såg mig inte omkring för jag har inte råd. måste hålla i pengarna tills grönan idag och möhippan är över så man vet hur mycket pengar som egentligen existerar. sen satte vi oss vid bryggan i gamla stan när jenny åkt hem. blev en middag på debasers uteservering och det var sååå trevligt och gott. hem till natta för att dricka vin sen stan igen. nån relativt ny bar på götgatsbacken och sen medusa. jag och mitt sunda förnuft sluta dricka tidigt. blev kanske lite tråkigt för dom andra men nej det var inte värt att party party med vetskapen om dagen. gå upp tidigt för att ha åkband på grönan.
jag är ju den som inte helst slår upp ögonen före kl 12 idag ska vi mötas i slussen kl 12 så jag var tvungen att gå upp kl 10. fy fasiken, en pers. men nu sitter jag här redo att åka.

Inga kommentarer: